top of page

לידה ראשונה והכביש חסום: סיפור הלידה של אנונימית

עודכן: 9 בנוב׳ 2020

אנונימית כותבת על הלידה הראשונה שלה בגיל 35, בבית החולים "איכילוב" בתל אביב, ביום של מירוץ בעיר- וכל תל אביבית יודעת ש"קצת" קשה להתנייד בעיר ביום כזה... קיראו וגלו איך התגלגלה לידתה.


"באותו הערב, חזרתי מהעבודה עם מיחושים לא ברורים בבטן. אני זוכרת שפתחתי את הדלת ואמרתי לבעלי "בוא נכין תיק, משהו קורה". זה היה בסביבות שש בערב. בתשע, כבר התחילו הצירים הראשונים. אכלנו יחד ארוחת ערב וניסינו ללכת לישון, כשכל הלילה התגברו הצירים ובכל ציר- התעוררנו. הוא עיסה לי את הגב, ואני קיפצתי על כדור פיזיו. הורדנו אפליקציה לתזמון צירים, וזה היה התפקיד שלו לעקוב ולתזמן. בבוקר למחרת, יום שישי, התקיים מרוץ תל אביב והכבישים היו חסומים. ניסינו "למשוך" בבית כמה שיותר, כדי להגיע לבית החולים מוכנים ללידה וגם כדי לוודא שהכבישים יפתחו והתנועה תזרום. ב-11 בבוקר למחרת, אחרי שהצטיידנו בסנדוויצ'ים ובתיק הלידה, נסענו לאיכילוב.


אחרי בדיקת רופא, ביקשו שנעביר שעה בטיולים בחוץ ונחזור לבדיקה נוספת. זה הספיק כדי להודיע לנו שיש פתיחה של ארבע אצבעות ושאנחנו עולים לחדר לידה. חוקן, מקלחת וחלוק אחר כך, כבר מצאתי את עצמי במיטה בחדר הלידה, ואמא שלי הגיעה והצטרפה אלינו. חיכיתי רק לאפידורל המיוחל. מסתבר, בדיעבד, ששישי בצהריים הוא לא הזמן האידיאלי ללדת. זה היה זמן חילופי המשמרות. המרדים היה עסוק והתרוצץ בין יולדות כואבות בהמון חדרים. אליי הוא הגיע כבר ממש ברגע האחרון, כשכבר סבלתי מצירי לחץ כואבים במיוחד ובפתיחה של שמונה אצבעות. אחרי הזריקה הכל .נראה לי הרבה יותר טוב. חזרתי לחייך, ירדו לי המים.


"אנחנו רואים במוניטור שיש מעט סימני מצוקה נשימתית, אז או שאת לוחצת עכשיו- או שנאלץ ליילד בוואקום", הסבירו לי.


שעה אחר כך, בשש וחצי בערב, אחרי מספר לחיצות חזקות- הוא נולד והחיים שלנו השתנו לנצח".




שלחי לי גם את סיפור הלידה שלך!

את הסיפור שלך תוכלי לשלוח לי בטופס הייעודי באתר, בעמוד הפייסבוק שלי: חן שכטר - סדנאות הכנה ללידה, או באינסטגרם: chens_birthcoach.

לתיאום סדנה פרטית ומותאמת אישית, צרי קשר.


כל הכתוב באתר זה הינו בגדר המלצה בלבד, ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי מוסמך, אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שיגרם בעקבות שימוש במידע.

58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page