top of page

הכנה ללידה- לא רק בלידה הראשונה

עודכן: 9 בנוב׳ 2020

אמא הריונית יקרה,

כן, את שכבר ילדת בעבר, הפוסט הזה הוא בשבילך!


הרבה מכן מספרות לי שהלידה הראשונה שלכן הייתה טראומטית, לא כמו שרציתן, לא כמו שציפיתן. אני שומעת מכן שלא הרגשתן מוכנות ושאתן רוצות חוויה מתקנת. לפעמים אתן פשוט צריכות לרענן את הזיכרון. בדיוק בשבילכן פתחתי סדנה חדשה ומיוחדת, סדנת הכנה ללידה השנייה ומעלה.


במה מדובר?

סדנת הכנה ללידה קצרה וקולעת, בהתאם לתכנים שמעניינים אתכם בהריון הספציפי הזה.

אני מציעה סדנה של מפגש אחד עד שניים, המבוססת על שלושה נושאים עיקריים:

1. ידע תיאורטי: נסקור בקצרה את שלבי הלידה, מכניזם הלידה, סוגי זירוזים, אמצעים לאילחוש כאב, התערבות רפואית בלידה כולל התייחסות למצבך האישי, ללידה הקודמת, לניתוח קיסרי והתאוששות ממנו (אם רלוונטי), הכנה להנקה למעוניינות, ועוד.

2. תרגול מעשי! פרקטיקה שתסייע לך ברגע האמת וגם קצת אחריו. נתרגל עיסויים ותנוחות להקלה בשלב הצירים, תרגול של שרירי רצפת האגן והדרכה לתרגילים ופעילות גופנית לאחר הלידה.

3. שיח פתוח על הציפיות מהלידה הקרובה, סיפור הלידה הקודמת (או הלידות) ומסקנות, הכנה ל"טרימסטר הרביעי" כי בטח כבר שכחת, וכל מה שתחפצי לדון בו.


אתם קובעים: על מה נדבר ועל מה לא? כמה זמן נדבר על כל נושא?

תימחור הסדנה בהתאם לתכנים שיסוכמו, החל מ-200 ש״ח.


למה איתי?

בתור מאמינה גדולה בכך ש"ידע הוא כוח", אני מספקת ידע נרחב על כל הקשור ללידה ולתקופה הסב-לידתית (קצת לפני וקצת אחרי) ובכך מעניקה לך יכולת שליטה בסיטואציה (ככל הניתן, זו בכל זאת לידה...). אני שומעת הרבה משפטים בסגנון "לא ידעתי שאני יכולה לבקש את זה מהמיילדת", "לא ידעתי שהמכשיר הזה קיים" וכו'- אחרי הסדנה איתי, את תדעי :)

בתור פיזיותרפיסטית, הדגש בסדנאות שלי הוא על תרגול מעשי. מעבר לכלים להתמודדות עם צירים ומכאובים, אני מאמינה שהתרגול הפיזי עוזר להתכונן ללידה גם מנטאלית, מרגיע ומספק תחושת שליטה.

בנוסף, הסדנאות שלי הן פרטיות, לא עם כל העולם ואישתו- מדברים אך ורק על מה שרלוונטי אלייך, להריון שלך, ללידה שלך.

בונוס נוסף הוא שלא צריך לקום מהספה ולא צריך לדאוג לבייביסיטר! בימים כתיקונם הסדנה מתקיימת אצלכם בסלון, ובימי הקורונה הסדנה מתקיימת במלואה במתכונת אונליין ב-Zoom.


אז למה לחכות? תאמו סדנה עוד היום.

לתיאום ופרטים נוספים צרו קשר-

בעמוד הפייסבוק שלי- חן שכטר - סדנאות הכנה ללידה

באינסטגרם- chens_birthcoach

או באמצעות עמוד "צור קשר" באתר.



79 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קקי?

bottom of page