top of page

כך תבחרו עגלת תינוק

אחת השאלות הנפוצות שכל הורה לעתיד מתמודד איתן היא ״איך בוחרים עגלה?״ יש המון אפשרויות בשוק, מותגים יוקרתיים יותר ופחות, ״עגלות עיר״ ו״עגלות כפר״, עגלות טרנדיות, עגלות שמתקפלות קטן-קטן (ועולות למטוס, לאופטימיים שבינינו), ועגלות אקרובטיקה, שאפשר לקפל ביד-אחת-תוך-כדי-הנקה-ודילוגים. הרשו לי לעשות לכם סדר ולתת לכם טיפים מניסיוני עם עגלות.


1. משקל העגלה

נעדיף עגלה קלת משקל על מנת שנוכל להרים אותה כשמכניסים אותה לאוטו, כשמרימים אותה במדרגות וגם כשסתם דוחפים אותה ברחוב. שימו לב אם המשקל שכתוב בפירוט הטכני של העגלה כולל את האמבטיה (סל שכיבה) או רק את שילדת הטיולון.


2. נוחות הקיפול

הורים רבים מחפשים בעגלה את האפשרות לקפל את העגלה ביד אחת, להרים ולהכניס את העגלה לבגאז׳, כל זה בעודם מחזיקים ביד השנייה תינוק. אני מציעה שתשאלו את עצמכם- כמה מאמץ צריך להשקיע בקיפול? כמה הזדמנויות יהיו לכם להכניס את העגלה לרכב כשהתינוק בידכם? כמה מנגנון הנעילה (מניעת קיפול) יעיל ובטיחותי? חשוב מאוד להתנסות בקיפול העגלה עוד בחנות, כדי לוודא שזה עובד עבורכם.


3. מחיר העגלה

לכולנו תקציבים שונים ושיקולים כלכליים אחרים. מבלי להיכנס לכם לכיס, אציין שהעגלה של המותג הכי יקר היא לא בהכרח העגלה הכי מתאימה עבורכם, או הכי איכותית שתמצאו. השתדלו לעשות סקר שוק נרחב. שימו לב מה אתם מקבלים במחיר- רק טיולון או גם אמבטיה ומתאמים? אביזרים נלווים נוספים? בינינו, אם יש עגלה יד שנייה במצב טוב שמתאימה לכם- זכיתם. מספיק שישאילו לכם אמבטיה וכבר חסכתם.


4. מימדי העגלה

בידקו את גובה ידית הדחיפה לפי המשתמש העיקרי בעגלה. יש עגלות עם ידית מתכווננת אם פערי הגובה ביניכם משמעותיים. אם אתם גבוהים במיוחד, חפשו עגלה גבוהה יותר, עם אמבטיה גדולה וגבוהה. קחו בחשבון את ההתאמה למקום המגורים שלכם ולרכב- לא תרצו לקנות עגלה שלא תיכנס למעלית או לבגאז׳, נכון? רצוי לבדוק זאת מראש.


5. יציבות ועמידות העגלה

חשוב לוודא שהעגלה בטיחותית- בידקו שמנגנון הקיפול יציב והעגלה לא יכולה להתקפל מבלי שהתכוונתם לכך. בידקו שמנגנון נעילת הגלגלים פשוט ועמיד. שימו לב שהמשקל הקל או הקומפקטיות לא באים על חשבון היציבות. ביחרו עגלה שמתאימה לתוואי השטח של סביבת המגורים שלכם, במספר, עובי וקוטר הגלגלים. יש הבדל בניוד עגלה כל המדרכות בעיר, במיוחד אם הן צרות וצפופות, לבין ניוד עגלה במושב או בקיבוץ.


רכישה מהנה! שמרו את הפוסט ושתפו, וכמובן ספרו לי איזו עגלה בחרתם ולמה :)



stroller, baby, עגלה, עגלה לתינוק, איך בוחרים עגלה


לתיאום סדנת הכנה ללידה, פרטית ומותאמת אישית, בימים כתיקונם אצלך בסלון ובימי הקורונה- אונליין, צרי קשר-

בעמוד הפייסבוק שלי- חן שכטר - סדנאות הכנה ללידה

באינסטגרם- chens_birthcoach

או באמצעות עמוד "צור קשר" באתר.


 

כל הכתוב באתר זה הינו בגדר המלצה בלבד, ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי מוסמך, אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שיגרם בעקבות שימוש במידע.


9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קקי?

bottom of page